sobota, 26 stycznia 2013

portal.pl

Ten aktor zrobił to tam bez względu na konsekwencje.
Ta seksowna aktorka pokazała dorosłego syna.
Ten polityk jeździ tym autem od dwóch lat.
Dzięki tej diecie bez wstydu pokażesz się nawet na takiej plaży.
Ta choroba potrafi być dla nich bardzo niebezpieczna.
Natalia Siwiec...

Odwiedzam czasem nasze "najlepsze" portale. I za każdym razem mówię sobie, że to już ostatni raz. że nie dam się więcej traktować tak, jak bym był przygłupem. Bo JEST ŻENUJĄCE to, za kogo nas mają szanowne redakcje.

Wiem, nie mam szans w tej walce. Nawet, jak popełnię w akcie protestu rytualne sepuku, to oni napiszą tylko - Ten dorosły mężczyzna zrobił to z tak błahego powodu zostawiając taką wspaniałą rodzinę.

Nie popełnię sepuku. Z tego, ani żadnego innego powodu. Mam wspaniałą rodzinę :)





2 komentarze:

  1. Co za zawód!
    Przed chwilą napisałam dłuuugi komentarz do tego posta, kliknęłam "Podgląd" i wszystko poszło w niebyt... Nie mam siły na powtórkę. No, trudno.
    Szkoda, bo wygląda na to, że myślimy podobnymi kategoriami... Nie tylko na temat ... onetu.
    Chyba wspomniany przycisk nie powinien kasować postów?
    Pozdrawiam - santorini2000.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam

    Kurcze, szkoda, że tak się stało! Musze sprawdzić, co z tym przyciskiem. Tak czy owak - to nie ja go oprogramowałem, tylko szanowne google.

    Jeśli mogę o coś prosić, to o ponowienie komentarza. Dal każdego produkującego się w sieci to ważne, że ktoś przeczytał i na dodatek odniósł się jakoś do jego myśli. Liczę na ten komentarz.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Ja_K

    OdpowiedzUsuń